Managed services skræddersyet til dit behov

Som et full-service IT-konsulenthus er vi stolte af at hjælpe vores kunder med deres behov indenfor IT. Vi skræddersyr vores tjenester til vores kunders specifikke behov, og vi har en pragmatisk og løsningsorienteret tilgang. Vi ved, at den virkelige værdi ligger i at løse reelle problemer.

At løse problemer kræver opmærksomhed. Vi lytter, forstår og hvis nødvendigt udfordrer vores kunder til at se løsninger fra forskellige perspektiver. Vi tager det fulde ansvar for den service og de løsninger, vi leverer – fra lederskab, onboarding, ledelse og rapportering.

Uanset område eller kompleksitet.

Med en problemorienteret tilgang tvinger vi ikke nogen prædefinerede rammer eller metoder ned over hovedet på vores kunder. I stedet overvejer vi nøje, hvilken tilgang der er bedst egnet til kundens organisation, processer og IT-landskab.

Managed service model_done
Managed service model 2

IT-tjenester med fuld fleksibilitet

Som et full-service IT-konsulenthus, tilbyder vi vores kunder fleksibiliteten til at vælge netop den tjeneste, der kan imødekomme det pågældende forretningsbehov bedst. Det gør det muligt for vores kunder at skifte fra et klassisk timebaseret samarbejde til en managed service med SLA (Service-level-agreement) og fast pris – og tilbage igen, helt uden forpligtelser.

Book en gratis sparringsession

Står du overfor en udfordring, du har brug for hjælp til at overvinde? Vi giver dig gerne vores synspunkt. Her kan du booke en gratis sparringssession med en af vores eksperter.

Dialog og samarbejde viser vejen

Vi sætter en ære I at kende og forstå vores kunders forretning. Kun med en reel forståelse af deres marked, organisation og situation, kan vi yde den rette rådgivning.

Gennem tæt dialog og sparringssessioner skræddersyr og definerer vi sammen en service eller løsning, der er bedst egnet til den specifikke udfordring.

På denne måde har du fuld gennemsigtighed i løbet af hele processen, og du ved præcis, hvad du betaler os for løse og hvorfor.

ManagedService_Dialogue

Abonner på nyhedsbrev
Når du tilmelder dig ProData Consults nyhedsbrev, accepterer du samtidig vores Privacy policy & cookies

BLOG

Insights og artikler